Randomizowana próba urodynamicznego badania przed operacją metodą wysiłkową nietrzymania moczu AD 8

Uwzględniliśmy kobiety, u których występowały objawy zarówno stresu, jak i nagłego nietrzymania moczu, o ile dominowały objawy stresu. Jednak w badaniu tym nie uwzględniono roli badań urodynamicznych u pacjentów z trudniejszymi problemami, takimi jak dominujące nietrzymanie moczu, wcześniejsze leczenie nietrzymania moczu, choroba neurologiczna lub planowane jednocześnie leczenie chirurgiczne wypadania narządów miednicy. Nasze stwierdzenie, że przedoperacyjne testy urodynamiczne nie poprawiły wskaźnika sukcesu leczenia, w porównaniu z wskaźnikiem powodzenia związanym z podstawową oceną gabinetu, można wyjaśnić kilkoma czynnikami. Po pierwsze, rozpoznanie wysiłkowego nietrzymania moczu, dokonane przez ocenę gabinetową, zostało potwierdzone urodynamicznie u 97% kobiet w grupie badającej urodynamiczny stan. Po drugie, czynniki zidentyfikowane w przedoperacyjnych badaniach urodynamicznych, które tradycyjnie uznawano za zwiększające ryzyko złego wyniku po operacji wysiłkowego nietrzymania moczu (np. Wewnętrzny niedobór zwieracza, nadaktywność wypieracza i dysfunkcja oddawania moczu) mogą nie świadczyć o złym wyniku. 23 Randomizowane badanie kliniczne kolposuspensji Burcha w porównaniu z autologicznym procsem powięziowym wykazało, że typowe pomiary urodynamiczne nie przewidywały możliwości skutecznego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu24 lub ryzyka pooperacyjnych zaburzeń oddawania moczu.25 Nawet jeśli niektóre środki urodynamiczne przewidują gorsze wyniki u niektórych pacjentów niż w innych, mogą nie być wskazaniami do zmiany postępowania chirurgicznego. W niedawno przeprowadzonym randomizowanym badaniu operacji retropubowej i transobturacyjnej chirurgii z użyciem pętli śródstopia niskie naciski Valsalva i niskie maksymalne ciśnienia zamknięcia cewki były związane z ryzykiem niepowodzenia chirurgicznego, które wzrosło o współczynnik 2, ale te obie grupy chirurgiczne i dlatego nie sugerowały zmian w leczeniu chirurgicznym26. W naszym badaniu około 93% uczestników w obu grupach otrzymywało transobturator lub retropubijne śródśrubowe zawiesie, a zawiesiny śródręczne są rutynowo stosowane u pacjentów cierpiących na wysiłkowe nietrzymanie moczu lub oba stresy i nagłe (mieszane) nietrzymanie moczu. Podczas gdy odkrycia urodynamiczne powodowały, że lekarze w wielu przypadkach zmieniają swoją kliniczną diagnozę (np. Mniej rozpoznania nadreaktywnego pęcherza i więcej diagnoz dysfunkcji oddawania moczu), te zmiany w diagnozach nie były związane z ogólnymi zmianami w chirurgicznym zarządzaniu lub wyniku chirurgicznym, a zatem kwestionować kliniczne znaczenie takich zmian diagnostycznych.
W przeciwieństwie do wielu wcześniejszych badań, w których oceniano operację związaną z wysiłkowym nietrzymaniem moczu, w którym jako nieskuteczność stosowano leczenie wysiłkowego nietrzymania moczu, wybraliśmy szerszą miarę funkcji dolnych dróg moczowych, aby uchwycić jakąkolwiek potencjalną korzyść z testów urodynamicznych.
[więcej w: szpital pruszków wrzesin, rękawice bramkarskie allegro, wampiry i świry cda ]

Powiązane tematy z artykułem: rękawice bramkarskie allegro szpital pruszków wrzesin wampiry i świry cda