Sprzedaż statyn i innych leków w warunkach bezobjawowych cd

Niektórzy respondenci stwierdzili, że wolą leki dostępne bez recepty, ponieważ są bezpieczniejsze niż te dostępne tylko na receptę, co wskazuje, że respondenci nie wiedzieli, że ten sam lek jest sprzedawany w ramach dwóch podejść. Prawie 75% z nich było błędnych w odpowiedzi na pytanie, czy lowastatyna była dla nich odpowiednia (tj. Albo nie należały do grupy docelowego ryzyka, ani nie miały przeciwwskazań) .15 Wyniki znacznie się poprawiły, gdy respondenci, którzy stwierdzili, że będą dyskutować Uznano, że decyzja dotycząca ich klinicystów zareagowała prawidłowo, co rodzi pytanie, czy lowastatyna spełnia kryterium FDA, że jest bezpieczna i skuteczna w leczeniu samoleczącym . Potrzeba ekstrapolacji danych z populacji na poszczególnych pacjentów jest prawidłowa dla wszystkich decyzji dotyczących leków. Jednak leki bez recepty stosowane w długotrwałym leczeniu stanów bezobjawowych, takich jak hipercholesterolemia, budzą niepokój. Lekarz przepisujący obecnie jest odpowiedzialny za ustalenie, czy korzyści przewyższają ryzyko u poszczególnych pacjentów, za monitorowanie odpowiedzi na leczenie oraz za dokonanie niezbędnych korekt w leczeniu. Przejście do sprzedaży pozagiełdowej wiąże się z nabyciem i zastosowaniem wiedzy o korzyściach i ryzyku oraz monitorowaniu reakcji na konsumenta. Już istnieje odpowiedzialność za zatwierdzone leki bez recepty. Jednak w przeciwieństwie do lowastatyny, obecnie zatwierdzone leki dostępne bez recepty zapewniają łagodzenie objawów, dla których konsumenci często są najlepszymi sędziami zasiłku.
W przypadku leków bez recepty, FDA opiera się na etykietach, aby dostarczyć informacje uważane za niezbędne, aby konsumenci mogli zdecydować, czy lek jest bezpieczny (przeciwwskazania i uwagi) oraz odpowiedni (korzyści i wskazania) .2 Etykieta wraz z ulotkami i wyeksponowanymi produktami musi również przedstawić, jak wziąć lek, jakie monitorowanie jest konieczne, kiedy porozmawiać z lekarzem, i inne informacje. Ilość i złożoność wymaganych informacji znacznie wykracza poza pojemność etykiety.
Obawy dotyczące monitorowania
Firma Merck nie jest zobowiązana do zbadania, czy konsumenci nadal przyjmują lek w nieskończoność, monitorują jego poziom cholesterolu LDL powyżej 6 miesięcy, przechodzą na silniejszą statynę, jeśli nie osiągają swoich celów cholesterolu, lub działają odpowiednio, gdy zmienia się ich stan zdrowia lub schemat leczenia . Na korzyść firmy Merck opracował dobrowolny system samorządowy, który pomaga konsumentom w podejmowaniu decyzji na początku i na dłuższą metę1. Jednak firma nie jest zobowiązana do testowania go, utrzymywania go ani monitorowania jego użytkowania.
Obawa związana z monitorowaniem rodzi pytanie, które nie zostało jeszcze udzielone bez odpowiedzi na pytanie, czy będzie dostępny wygodny bezpośredni dostęp do badań lipidowych, który nie wymaga skierowania od lekarza, ale jest objęty ubezpieczeniem dla tych, którzy go mają. Bez bezpośredniego dostępu samokontrola i samokontrola są niemożliwe.
Reklama i marketing
Termin złożenia wniosku przez Merck zbiega się z rosnącą dostępnością ogólnych recept na receptę, co zachęca do poszukiwania nowych rynków. W przypadku firmy Merck oznacza to, że sprzedaje się lovastatin bezpośrednio konsumentom i powiększa potencjalną pulę klientów
[podobne: mezenchyma, labmed, tasiemiec uzbrojony objawy ]